Uwaga uczniowie i nauczyciele z gminy wiejskiej Nowe Miasto Lubawskie i gminy Kurzętnik! Wasze szkoły będą po feriach zamknięte! Przyczyną tych zmian jest mróz.
W nowomiejskiej gminie wiejskiej szkoły będą zamknięte od poniedziałku do środy włącznie (od 6 do 8 lutego). Co prawda każde dziecko będzie mogło szkołę odwiedzić, bo nauczyciele będą pełnić w niej dyżury.
W gminie Kurzętnik szkoły będą zamknięte w poniedziałek i wtorek (6 i 7 lutego).
W gminie Biskupiec wszystko okaże się w najbliższy poniedziałek (6 lutego). Uczniowie do szkół mają przyjść, a o ewentualnych zmianach zostaną poinformowani w placówkach.
W Nowym Mieście oraz gminie Grodziczno nie planuje się zamykania szkół. Zatem w poniedziałek uczniowie zastaną otwarte drzwi placówek i swoich klas.
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych w powiecie też rozpoczną naukę planowo — od poniedziałku 6 lutego. Ich szkoły będą otwarte.
Powyższe informacje potwierdzają zarówno burmistrz, wójtowie, jak i dyrektorzy oraz kierownicy placówek oświatowych w powiecie.
Kasia Ochocka
k.ochocka@gazetaolsztynska.pl
W gminie Kurzętnik szkoły będą zamknięte w poniedziałek i wtorek (6 i 7 lutego).
W gminie Biskupiec wszystko okaże się w najbliższy poniedziałek (6 lutego). Uczniowie do szkół mają przyjść, a o ewentualnych zmianach zostaną poinformowani w placówkach.
W Nowym Mieście oraz gminie Grodziczno nie planuje się zamykania szkół. Zatem w poniedziałek uczniowie zastaną otwarte drzwi placówek i swoich klas.
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych w powiecie też rozpoczną naukę planowo — od poniedziałku 6 lutego. Ich szkoły będą otwarte.
Powyższe informacje potwierdzają zarówno burmistrz, wójtowie, jak i dyrektorzy oraz kierownicy placówek oświatowych w powiecie.
Kasia Ochocka
k.ochocka@gazetaolsztynska.pl







Komentarze
227
pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Dodaj swój komentarz
Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych
Madzia. #573484 | 188.146.*.* 24-02-2012 21:07
Niestety w szkole w Bratianie było zimno!!! I nie pomogło przedłużenie ferii... Po tych mrozach dalej było zimno.... Biedni uczniowie....
!
odpowiedz na ten komentarz
Ktosik z NML #549337 | 77.87.*.* 08-02-2012 10:27
Rekinku, szkoda, że milczysz...
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
banan #548649 | 46.134.*.* 07-02-2012 20:40
wiecie czemu jest tak ciepło w szkole? bo nie ma Banana
Ocena komentarza: warty uwagi (4) !
odpowiedz na ten komentarz
.... #548544 | 82.160.*.* 07-02-2012 19:36
powiem tyle... w szkole naprawdę nie jest ciepło. chodzę w rajstopach i do tego dwie długie bluzki. Ten kto siedzi przy oknie naprawdę nie ma zbyt ciekawie, gdyż pod oknem wieje... Mielibyście odrobinę wyrozumiałości. Ten kto teraz chodzi do szkoły, bo nie została ona zamknięta z pewnością po tych mrozach będzie leżał w łóżku tydzień lub dwa, bo dopadnie go zapalenie płuc czy inne paskudztwo...
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
mama2 #547659 | 46.134.*.* 07-02-2012 11:45
przykro mi ale uwazam ze powinniscie przedłuzyc wolne do konca tygodnia...zwracam się szczwgólnie do szkoły w kurzętniku. W czwartek znowu ma przyjsc mróz!
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (2)
PATRYK :] #547370 | 31.63.*.* 07-02-2012 09:16
Dzień dobry może byście do końca tygodnia te ferie tym dzieciom przedłużyli ;-/ [...]
!
odpowiedz na ten komentarz
Ktosik z NML #547063 | 77.87.*.* 06-02-2012 23:32
Odpowiedź skierowana do użytkownika o nick'u Rekin CZĘŚĆ NR 2: Co do wkładu Norwida w moją ciekawość świata to jest on ZEROWY. Ta szkoła w ŻADEN sposób nie zainspirowała mnie do głębszych przemyśleń. Jedyne co zyskuję to wiedza. Czysta wiedza w surowej formie. Informacje. Fakty. Dane. Mnie osobiście to nie rozwija, no ale każdy jest inny. Nie sądzę, że powinieneś oceniać, kochany Rekinie, co sprawiło, że jestem taką osobą jaką jestem. Nie znasz mnie :) Może dlatego nie wiesz, że znam budowę pantofelka (tak samo cykl rozwojowy glisty ludzkiej, sposób w jaki rozmnażają się muchy i budowy różnych płazińców. Nie, nie jestem w klasie biologicznej). Na ludziach także się znam, nawet bardzo dobrze. Jeszcze nigdy, NIGDY, przez krótkie 19 lat mojego życia nie spotkałam kogoś, w stosunku do kogo bym się pomyliła. Pewność siebie? Nic bardziej mylnego. Czyste fakty. Mój świat to ani cókierkowe kucyki, ani pseudo punk. Mój świat to otwarta przestrzeń, którą zarządzam w sposób jaki mi odpowiada. Bez udziału mediów, trendów, mody, jednorożców. Nie dostrzegam degeneracji? Jeśli moje słowa w poprzednim komentarzu wyraziły taki przekaz to PRZEPRASZAM. Degenerację widzę. Na szczęście patrzę na nią powierzchownie. Nie mam zamiaru się w to zagłębiać, bo, tak jak mówiłam, prawda mogłaby za boleć. Ten świat i tak bywa okrutny, bezsensownym jest dokładanie sobie samemu zmartwień typu "czy to ja jestem idiotą, czy to świat zwariował?". Pamiętaj, że nie każdy jest lub będzie ofiarą tego "holokaustu moralności". Zamiast skupiać się na tym co złe, lepiej poświęcić energie na szukanie dobra, które jest w ludziach ustawiających swoje wartości patrząc przez pryzmat czegoś bardziej ambitnego niż "cukierkowy kucyk". "Dziwny jest ten świat", lecz pamiętajmy, że to my jesteśmy jego częścią. Jak znaczącą? O tym decydujemy sami. Pozdrawiam ciepło :) Maturzystka.
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
Ktosik z NML #547061 | 77.87.*.* 06-02-2012 23:32
Odpowiedź skierowana do użytkownika o nick'u Rekin CZĘŚĆ NR 1: Oczywiście, że zwróciłam uwagę na początek, gdzie zaznaczasz, iż swoją wypowiedź kierujesz do tych uczniów Norwida, którzy mają "mentalność gimbusów", jednak mimo wszystko jest to określenie krzywdzące. Pozory bardzo często mylą, o czym nie raz i nie dwa przekonałam się na własnej skórze. To, że ktoś napisał komentarz typu "Zamknąć szkołę! Preginają, powinni zamknąć!" i nie rozpisywał się nie wiadomo ile, nie oznacza, że ma "mentalność gimbusa". Przypuszczam, że właśnie na tego typu wypowiedzi zwracałeś uwagę. Poza tym - jak dobrze rozumiem "gimbus" to uczeń gimnazjum, tak? Tam też nie wszyscy są pustymi ludźmi, których hierarchię wartości wyznaczają tanie pisemka i pseudorap. No ale nie o tym mowa. Przywołując różne przedmioty nie miałam na celu ukazania bezsensowności, jaką charakteryzuje się uczenie wszystkiego po trochu. Nie, nie. Wcale tak nie myślę. Tym bardziej, że, jak słusznie zauważyłeś, Norwid to liceum ogólnokształcące i jego zadaniem jest poszerzanie wiedzy w wielu kierunkach. Moim zdaniem to dobre dla określonego typu ludzi m.in. dla mnie, osoby o bardzo szerokim wachlarzu zainteresowań. Chodziło mi o to, że na poszczególnych przedmiotach można by podejmować tematykę zagadnień o wiele bardziej przydatnych człowiekowi w obecnym świecie jak i w przyszłości, z którą każdy z nas będzie musiał się zmierzyć. Niestety - to już odrębny temat, więc nie będę się rozpisywać. Nie mówiłam o obowiązku nauki w liceum, lecz ogólnie o OBOWIĄZKU nauki w jakiejkolwiek szkole. Uczniowie zawodówek także mają "normalne" lekcje. Nie siedzą 5 dni w tyg. w zakładach fryzjerskich czy warsztatach samochodowych. Nie wiem na ile rozwinięte są umysły moich rówieśników z liceum, zawodówek, techników. Nie mam pojęcia i chyba wolę pozostać z tą swoją słodką nieświadomością, bo przypuszczam, że prawda byłaby bardzo bolesna. Zdaję sobie z tego sprawę, spokojnie.
!
odpowiedz na ten komentarz
olalala #547022 | 83.9.*.* 06-02-2012 22:55
Ciekawe czy osoby, które ewidentnie wielbią `Norwida` pragnęłyby wstawać wcześnie rano, następnie czym prędzej pędzić, aby zdążyć na busa, przy tym ogromnie zmarznąć, po czym wejść w szare korytarze tejże szkoły i w cale nie zaznać ciepła, o którym tak tu głośno. Dodam, że niektóre osoby, wypowiadające się poniżej nie muszą jutro przeżywać tego samego. Fajnie jest usiąść w ciepłym fotelu, narzekać na uczniów, którzy pewnie w tym momencie muszą się męczyć nad przedmiotami, z którymi nigdy nie zwiążą swojej przyszłości.
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
yafud #546997 | 77.87.*.* 06-02-2012 22:30
Aha, czyli w przyszłości, jeśli będzie -25 stopniowy mróz, to nie przyjdziecie do pracy, bo jest za zimno i dostaniecie odmrożeń? A kogo to będzie interesować?! Na pewno nie Waszego przyszłego pracodawcę. Nie pracujesz = jesteś zwolniony, takie są realia. Do szkoły też Was nikt nie zmusza chodzić. Do 18 roku życia każdy ma prawo do edukacji, jednak potem przestaje to być obowiązkiem. Nie chcesz - nie idziesz. Co się stanie jak opuścisz 2-3 dni w szkole? Chciałbym zaznaczyć, że strasznie wyolbrzymiacie. Czy naprawdę tak źle było dziś w szkole (m.in. Norwidzie)? Ktoś zamarzł? Doznał szoku termicznego, jakichś odmrożeń? Ja byłem w szoku, kiedy wszedłem do klasy a było naprawdę ciepło. W niektórych salach, (w niektórych tylko, zaznaczam) nie dało się po prostu wytrzymać - tak duszno i gorąco. A to, że dyrekcja pozmieniała porządek sal, w których miały się odbyć lekcje, aby w tych chłodniejszych nie było zajęć, nikt już nie wspomni? Najlepiej zwalić winę na kogoś, argumentując to łamaniem praw człowieka, co wg mnie, powołując się na to w TEJ sytuacji, jest niewątpliwie odrobinę komiczne ;) Kto mówił, że w życiu będzie łatwo? Kto takich bzdur naopowiadał? Życie jeszcze Was nie nauczyło za wiele, abyście byli w stanie sensownie się wypowiadać na ten temat (no, może za wyjątkiem Ktosika z NML). Najlepiej: zamknąć, bo wolne, i koniec. Zdziwił mnie jeszcze fakt, że pomimo Waszych gorących dyskusji, zakładanie ankiet, nakłanianie do pozostawania w domu, frekwencja w szkole nie uległa zmianie. A jeśli już, to w nieznaczącym stopniu. Skoro "walczycie" o swoje prawa, bądźcie konsekwentni. Wielki szum w weekend, a w poniedziałek PRAWIE każdy do szkoły grzecznie przyszedł ;] Pozdro.
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) !
odpowiedz na ten komentarz
Rekin #546986 | 77.87.*.* 06-02-2012 22:20
Z racji tego że nie jest to list formalny, pozwoliłem sobie na celowe, drobne odejścia od etykiety. Pozdrawiam
!
odpowiedz na ten komentarz
Rekin #546979 | 77.87.*.* 06-02-2012 22:17
Do Ktosika! Drogi Ktosiku, wysuwasz trafne argumenty, lecz kiepsko u Ciebie z interpretacją tekstu. Wypowiedzi swojej nie kierowałem do ogółu, na co powinnaś/powinieneś wpaść idąc choćby za tropem "kocich łapek". Masz racje że żyjemy w innych realiach i śmiało możesz powoływać na swoje prawa jakie z resztą daje ci konstytucja. Nie chce bawić się tutaj w Amnesty International ale chciałbym zwrócić uwagę na istotę nauki. Jasne nie każdemu potrzebna chemia, fizyka itd czy historia. Jak sama nazwa mówi jest to L. OGÓLNOKSZTAŁCĄCE które mimo wszystko poszerza horyzonty uczniów. Jeżeli chodzi o obligatoryjność nauki to chyba pomyliłeś/aś liceum z gimnazjum. Nie ma obowiązku nauki w liceum zawsze możesz zacząć praktyki w zakładzie fryzjerskim i tam dodatkowo rozwijać swoje zainteresowania dotyczące wpływu oficjeli z BAYER'a na tożsamość seksualną osób po 65 roku życia. Patrząc na młodzież ze szkół zawodowych czy wielu licealistów dochodzę do wniosku że nie są wstanie dochodzić takiej argumentacji jak twoja. Więc pewnie nie zdajesz sobie sprawy że wysiłek intelektualny który stymuluje właśnie twoja szkoła jest przyczynkiem do twojej otwartości na takie czy inne tematy. I chyba tak samo jak nie znasz się na pantofelkach i nie znasz się na ludziach! Nie wiem czy żyjesz w cukierkowym świecie kucyków czy teledysków pseudo punkowych kapel rodem z komedii o amerykańskich highschool'ach ale nie dostrzegasz masowej degeneracji uczniów i być może ich zachowanie nie wzbudza u ciebie kontrowersji ale uwierz mi PATOS_LOGOS czyt. odbieg od normy. Chwała porządnym ludziom którzy podtrzymują filar naszego Norwida, mówię tu zarazem o uczniach jak i nauczycielach. Naprawdę, patrząc z perspektywy czasu (wcale nie tak odległego jak myślisz bo to zaledwie 5 lat odkąd skończyłem tą zacną szkołę) moralność, zachowanie jak i wizerunek uczniów przeżywa właśnie holokaust! i właśnie to było punchline'm mojej poprzedniej wypowiedzi!
!
odpowiedz na ten komentarz
Ktosik z NML #546678 | 77.87.*.* 06-02-2012 19:02
CIĄG DALSZY WYPOWIEDZI Przy okazji... w wypowiedzi skierowanej do konkretnej osoby, bądź grupy osób, zaimki osobowe dotyczące tejże osoby/grupy powinny rozpoczynać się od wielkie litery. "Was", a nie "was". Co do nauki i intelektu... Nie żyjemy w Afryce, nauka nie jest tu przywilejem. Jest OBOWIĄZKIEM (mówię tutaj o "nauce" postrzeganej z perspektywy szkolnictwa, bo o tym mowa). Nikt nas tego nie pozbawia. Nie przypominam sobie by w ostatnich latach odbyły się protesty młodzieży, która twierdziłaby, że ktoś odbiera jej "przywilej nauki". Do nauki jesteśmy bardziej zmuszani. Nie, nie jestem nieukiem z mentalnością "gimbusa". Jestem osobą ciekawą świata, lecz nie tego przedstawionego stronniczo w książkach narzuconych przez Rząd, lecz tego, jakim jest naprawdę. Nie interesują mnie daty, interesują mnie ukrywane przed nami fakty i ich skutki. Nie obchodzi mnie "budowa pantofelka". Ważne jest dla mnie to w jaki sposób jesteśmy manipulowani z ramienia koncernów farmaceutycznych. Chodząc na religie nie chcę słuchać setny raz o przypowieściach, które znam na pamięć. Pragnę poszerzania wiedzy na temat innych religii oraz ich wpływów na rozwój cywilizacji i porządek świata. Polska to kraj katolicki - fakt, lecz zapewnia POSZANOWANIE MNIEJSZOŚCI. Na religię chodzić nie trzeba? Kwestia sporna. Proszę wybaczyć mi tę dygresję. Chciałam tylko uargumentować swoją postawę, by nie było wątpliwości co do tego, jakie są moje ambicje. Zdaję sobie sprawę, iż pewnie niewiele osób doczyta to do końca. Cóż... Nikogo do tego nie zmuszam. Gdy coś mnie zdenerwuje lub zirytuje, nie jestem w stanie pozostawić tego bez komentarza. Dziękuję serdecznie, Licealistka. Ps.: Rekinkowi życzę obiektywizmu, włączenia myślenia i jak najmniejszej ilości odmrożeń.
Ocena komentarza: warty uwagi (5) !
odpowiedz na ten komentarz
Ktosik z NML #546677 | 77.87.*.* 06-02-2012 19:01
DO UŻYTKOWNIKA O NICK'U "REKIN" Niestosowne uwagi pojawiają się z racji tego, że dotarcie do szkoły przy tak niskiej temperaturze jest po prostu OOOKROPNE. Ciekawe czy szanowny Rekin przespacerował się dziś rano przy -20 stopniach, tak jak to musieli uczynić uczniowie Norwida, że z tak ogromnym niezrozumieniem komentuje zamieszczone tu wypowiedzi. Ja do szkoły mam kilka min. drogi (z buta). Byłam ubrana BARDZO ciepło, lecz po dojściu na miejsce jeszcze długo pozostałam ubrana w kurtce. Mróz był straszny. Nie jestem w stanie wyobrazić sobie, co musieli dziś wytrzymywać dojezdni, których w Norwidzie jest chyba większość. Zdaje sobie sprawę z tego, ze zaraz w odpowiedzi otrzymam masę komentarzy typu "X lat temu musieliśmy iść z wioski kilkanaście kilometrów w śniegu po kolana bla bla bla". Kurcze! Czasy się zmieniają! Ludzie, nie żyjecie "kilkadziesiąt lat temu", żyjecie TU I TERAZ. To co było nie jest argumentem. Nie! Bo niby dlaczego? Czy jeśli teraz powiem "kilkaset lat temu obcinano języki za kłamstwa" to oznacza, że mogę ćwiartować każdego kto powie coś niezgodnego z prawdą? Naprawdę nie rozumiem usprawiedliwiania się przeszłością... Tak samo nie rozumiem co ma na celu przywoływanie sytuacji ludzi znajdujących się w gorszym położeniu. Przepraszam bardzo, ale mam swoją godność i nie mam zamiaru budować swojej dumy na fundamentach złożonych z ludzi, których prawa człowieka są łamane. Mamy swoje prawa, mamy prawo walczyć o ich respektowanie. Koniec. Kropka. Drogi Rekinie, chciałabym zapytać jakim cudem udało Ci się poznać KAŻDEGO licealistę z osobna i jak to się stało, że się nie poznaliśmy? Sądzę, iż znasz wszystkich z Norwida. Jeśli nie, dlaczego zamieszczasz tu teksty typu "Składacie pretensje do ludzi, którzy starają się z was wydobyć choć krztę przyzwoitości."? Mnie osobiście takie słowa obrażają. Ze mnie nikt nie musi wydobywać "krzty przyzwoitości". Mam tej przyzwoitości w sobie znacznie więcej niż "krztę", więc nie życzę sobie tego typu uogólniania. Przyzwoity - zachowujący się dobrze, właściwy, stosowny. Tak Drogi Rekinku, oto znaczenie przymiotnika "przyzwoity". Tobie chyba trochę jej brakuje, skoro okraszasz swoją wypowiedź przekleństwami i innymi "miłymi" tekstami. Moim zdaniem nie powinno się wymagać od kogoś czegoś, czego samemu się nie posiada.
Ocena komentarza: warty uwagi (3) !
odpowiedz na ten komentarz
dlawszystkich #546632 | 83.20.*.* 06-02-2012 18:27
http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-uc zniowie-nie-beda-odrabiac-w-wolne-dni-pr zerw-w-nauce,nId,432881
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
kukilju #546576 | 83.20.*.* 06-02-2012 17:50
rano było jeszcze mniej ok 10 st. potem jak sie wszyscy przewineli to sie trochu podgrzało
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
Malina #546570 | 46.134.*.* 06-02-2012 17:47
No fakt, w 211 było dziś 14 stopni ;/
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
antek #546557 | 83.20.*.* 06-02-2012 17:35
Witam. Posiadam foty z termometrem na którym jest 14st celsjusza w klasie i to juz było po nagrzaniu na 4 lekcji ;p ..oraz jak uczniowie siedza w kurtkah na zajecich ...
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
nie zgadzam się ze zdaniem osoby o nazwie rek #546492 | 83.9.*.* 06-02-2012 16:28
A co nas obchodzi co się dzieje w innych krajach ciekawe jak pani by się czuła jak by szła przy -26 st do szkoły pieszo a potem jeszcze siedzieć w klasie w której okna są nieszczelne . Więc niech pani te mądrości zachowa dla siebie
Ocena komentarza: warty uwagi (4) !
odpowiedz na ten komentarz
Uczeń #546475 | 77.87.*.* 06-02-2012 16:15
Najcieplej to dziś w szkole nie było. Pomimo że miałem bluze, bluzke troche cięższa i kalesony.
Ocena komentarza: warty uwagi (3) !
odpowiedz na ten komentarz
iza #546143 | 83.20.*.* 06-02-2012 12:27
a swoją drogą to ciekawe ile ciepłu się dziś ubrało z pewnością goła główka i brak rajstopek
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-3) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
Rekin #545819 | 77.87.*.* 06-02-2012 09:14
Ten post dedykuje do wszystkich uczniów Norwida z mentalnością gimbusów! Nie rozumiem dlaczego robicie niestosowne uwagi w kierunku władz waszej szkoły i powszechnie akceptowanych norm przyzwoitości. "Bo nie można w kapturze siedzieć w auli" jak słyszę coś takiego to mnie krew zalewa, nie to nie nie podoba się to dziękuje i do widzenia! Składacie pretensje do ludzi, którzy starają się z was wydobyć choć krztę przyzwoitości. Licealisto jeśli nie chcesz to nie przychodź i skończ pie****lić ciesz się że wieku 6 lat nie przydzielili cię do ciężkich prac przy wydobyci siarki albo nie sklejasz butów przez 22/dobę za miskę ryżu. Nauka jest przywilejem bo w tym kraju pozbawić mogą was wszystkiego, intelekt z drugiej zaś strony jest rzeczą nabytą, której nikt wam nie odbierze i dzięki czemu wasza wartość jako osób niewątpliwie wzrosną! Więc zastanówcie się czasem co wy pieprzycie zwłaszcza jeśli macie aspiracje na bycie kimś lepszym od dresiarzy w bluzach ''JP''
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-5) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (2)
żal #545588 | 77.87.*.* 05-02-2012 22:33
kurde a już myślałem że będzie dłużej:/
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
wkurzony #545496 | 77.87.*.* 05-02-2012 21:24
gimnazjum MNL powinno byc zamkniete!!!!!! Zdecydowanie za duze morozy, zeby dzieci puszczac...
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
norwid #545462 | 83.9.*.* 05-02-2012 20:56
to jutro SE ZRÓBTA wolne, jak bedzie mala frekwencja to moze wam dyrekcja odpusci kolejne 2-3 dni. :)
Ocena komentarza: warty uwagi (7) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
3M #545438 | 83.9.*.* 05-02-2012 20:40
Wszystkie szkoły powinny być pozamykane. Dajmy na przykład takiego Norwida, żeby iść np. na lekcje języka angielskiego trzeba przejść z jednego budynku do drugiego, większość nauczycieli nie akceptuje kurtek na lekcjach, może tym razem nauczyciele zachowają się jak normalni ludzie choć wątpię, w auli na pewno nie bedzię "zbyt ciepło" a w tej sali nawet w kapturze nie można siedzieć a co dopiero w kurtce :)
Ocena komentarza: warty uwagi (3) !
odpowiedz na ten komentarz
rodzic #545298 | 46.134.*.* 05-02-2012 19:30
codziennie jest co raz to mroźniej,a te szkoły naprawdę powinni być zamknięte , rano jest -26,jak zaprowadzić dziecko do podstawówki w taki mróz(1klasista),nie ma opcji nie zaprowadzam:)
Ocena komentarza: warty uwagi (6) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
... #545212 | 83.9.*.* 05-02-2012 18:34
w Norwidzie jest jutro zamknięta szkoła ?
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (2)
eh #545173 | 192.168.*.* 05-02-2012 18:03
Z tego co widzę tylko uczniowie z Norwida się buntują. Rozumiem dojeżdżających, bo rzeczywiście czekając na autobus i potem droga w zimnym autobusie. Z tego co pamiętam to rzeczywiście w klasach nie było najcieplej. Nikt Was nie zmusza, żebyście jutro poszli. Kto nie chce, to nie pójdzie. Do szkoły idzie całe Nowe Miasto: przedszkole, podstawówki, gimnazjum i średnie a tylko Wy licealiści narzekacie. Jeśli nie zapewnią Wam ciepła, albo frekwencja będzie niska to jestem pewna, że będą rozważać zamknięcie szkoły.
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (3)
olalala #545167 | 83.9.*.* 05-02-2012 17:58
TVN Meteo podaje: Uczniowie zamkniętych szkół prawdopodobnie nie będą musieli odrabiać odwołanych lekcji, gdyż dyrektorzy mają do dyspozycji pulę wolnych dni - 6 w podstawówce, 8 w gimnazjum i 10 w liceum - którymi mogą dowolnie dysponować. Pogoda: Nowe Miasto Lubawskie Niedziela -16 stopni w dzień w nocy -20 Poniedziałek -12 stopni w dzien -15 w nocy Wtorek -11 w dzień w nocy -17 Środa -10 w dzień -18 w nocy Czwartek -10 w dzień -18 w nocy Piątek -13 w dzień -11 w nocy Sobota -10 w dzień -10 w nocy Także nie widać żadnego ocieplenia i z jakiej racji mamy chodzić do szkoły?!
Ocena komentarza: warty uwagi (8) !
odpowiedz na ten komentarz
.. #545142 | 178.56.*.* 05-02-2012 17:33
dokladnie w całym powiecie powinno byc zamkniete a nie..
Ocena komentarza: warty uwagi (4) !
odpowiedz na ten komentarz
anonim. #545135 | 178.56.*.* 05-02-2012 17:31
szkoła w Grodzicznie też powinna być zamknięta.. no ale cóż..
Ocena komentarza: warty uwagi (3) !
odpowiedz na ten komentarz
lol #545085 | 83.21.*.* 05-02-2012 17:14
a nasz derektor nie zamkinie szkoły
!
odpowiedz na ten komentarz
reghr #545081 | 77.87.*.* 05-02-2012 17:09
baaaaaaardzo fajnie.
!
odpowiedz na ten komentarz
uczenica #545048 | 46.134.*.* 05-02-2012 16:55
a w gminie rybno będą otwarte ?
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
iza #544952 | 83.11.*.* 05-02-2012 15:48
ktoś przysłał SMS że szkoła Norwida odwołała lekcje czy to prawda?
Ocena komentarza: warty uwagi (3) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
mickiewicz #544929 | 91.94.*.* 05-02-2012 15:32
KTOŚ - WEŹ DO BUZI CYGANIE Z CZARNOBYlu
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
Ktoś #544902 | 83.9.*.* 05-02-2012 15:18
Zrezygnuj ze szkoły wogóle. Tak bedzie najlepiej :-D
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-4) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
uczennorwida #544897 | 91.94.*.* 05-02-2012 15:17
mam na to wysr.ane Jeśli będę chory,po tych zajeciach w szkole,lub temperatur bedzie nie odpowiednia , bedzie skladana skarga do odpowiednich słuzb,ze szkola robi takie jaja.
Ocena komentarza: warty uwagi (6) !
odpowiedz na ten komentarz
uczeńNorwid #544889 | 83.9.*.* 05-02-2012 15:13
Ktosiu, twoje komentarze są poniżej krytyki.....A Tobie Malina sory, ale nie wierzę....Dyrekcjo! Nie można wstawić oficjalnej informacji na stronie? To takie trudne?
Ocena komentarza: warty uwagi (4) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
Malina #544879 | 46.134.*.* 05-02-2012 15:09
Ej, mam kontakt z dyrektorstwem Norwida, i niestety, twierdzą, że w szkole jest już palone od wczoraj i zajęcia nie będą odwołane. to pewna informacja. Jeszcze jedno: kazano mi przekazać, że osoby rozsyłające smsy o rzekomym odwołaniu zajęć będą ukarane. Jak? Nie mam pojęcia. Także do zobaczenia jutro. Malina.
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) !
odpowiedz na ten komentarz
Golum #544875 | 83.9.*.* 05-02-2012 15:07
Po co wogóle chodzicie do szkoły? Przecież gimnazjum i średnia nie jest obowiązkowa !!!
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-3) !
odpowiedz na ten komentarz
Ktoś #544872 | 83.9.*.* 05-02-2012 15:05
Dużo w życiu nie osiągniesz z takim podejściem. Wstyd mi za waszych rodziców.
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-3) !
odpowiedz na ten komentarz
uczeńNorwid #544864 | 83.9.*.* 05-02-2012 15:03
nie ma to jak napisać: "Za moich czasów...", a przecież wszystko się zmienia Ktosiu.... ;P
Ocena komentarza: warty uwagi (4) !
odpowiedz na ten komentarz
RADA$ #544861 | 109.243.*.* 05-02-2012 15:03
w szkole w Norwidzie czasem nie dało się wytrzymać z zimna na jesieni a co dopiero teraz przy 20 stopniowych mrozach?! Każdy powie że mówię prawde... Zamnąć szkołe i nie pier*olić mi tu
Ocena komentarza: warty uwagi (5) !
odpowiedz na ten komentarz
Ktoś #544855 | 83.9.*.* 05-02-2012 14:59
Ktoś może chodził do szkoły jak były zimy o jakich ty nie słyszałeś, a ta obecna była by nazwana "ociepleniem"
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-3) !
odpowiedz na ten komentarz
uczeńNorwid #544852 | 83.9.*.* 05-02-2012 14:57
a "ktoś" już dawno pewnie szkołę skończył i nie wie jak to jest co? :P
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
olalala #544851 | 83.9.*.* 05-02-2012 14:57
A kto chciałby iść w taki mróz do szkoły?!
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
ktoś #544847 | 83.9.*.* 05-02-2012 14:54
A widzisz !!! jest tam gdzies informacja o odwołaniu zajęć ??? Dajecie się manipulować. Zrobicie wszystko byle nie iść do szkoły. z Załosni jesteście
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-4) !
odpowiedz na ten komentarz
olalala #544846 | 83.9.*.* 05-02-2012 14:53
No właśnie, może jakaś bardziej wiarygodna informacja?!
Ocena komentarza: warty uwagi (3) !
odpowiedz na ten komentarz
uczeńNorwid #544845 | 83.9.*.* 05-02-2012 14:52
a skąd mamy wiedzieć, że komentarz od "Dyrekcji" jest prawdziwy? może tak zamieszczą Państwo informację w Librusie lub na stronie szkoły?
Ocena komentarza: warty uwagi (4) !
odpowiedz na ten komentarz
Dyrekcja #544838 | 83.9.*.* 05-02-2012 14:48
Sms-y zawierają nieprawdziwą informacje. Autor zostanie ustalony i ukarany.
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-7) !
odpowiedz na ten komentarz
mn #544836 | 46.134.*.* 05-02-2012 14:47
a gimnazjum w NML ?
!
odpowiedz na ten komentarz
znajoma #544819 | 83.9.*.* 05-02-2012 14:36
biskupiec jak zwykle jak autobusy niepojadą bo zazimno to odwołają lekcje nieważne rze dzieciaki na przystankach zamarzną
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (2)
olalala #544804 | 83.9.*.* 05-02-2012 14:25
Ale skąd ten sms?!
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
uczen norwid #544801 | 83.11.*.* 05-02-2012 14:24
też otrzymałem takiego sms , wydaje mi sie ze skoro sporo ludzi dostaje takie wiadomosci to jednak cos to oznacza
!
odpowiedz na ten komentarz
uczennica Norwida. #544799 | 83.11.*.* 05-02-2012 14:22
Otrzymałam takiego sms-a:'' Informujemy , że w dniach 6-7 II 2012 r. w Zespole Szkół im.C.K.Norwida w NML zajęcia zostają odwolane z powodu niskiej temperatury.Prosimy o rozsyłanie tej informacji. Dyrektorzy Zespołu Szkół.''
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
Leni #544797 | 83.20.*.* 05-02-2012 14:22
Może ktoś nas wreszcie poinformuje co do tych zajeć co??!!
!
odpowiedz na ten komentarz
Jo #544795 | 46.134.*.* 05-02-2012 14:22
Skad wiecie?! To prawda?
!
odpowiedz na ten komentarz
xxxx #544790 | 80.51.*.* 05-02-2012 14:17
Ja też słyszałem że nie bd mieli lekcji. Wie ktoś coś więcej na ten temat??
!
odpowiedz na ten komentarz
olalala #544789 | 83.9.*.* 05-02-2012 14:16
skąd one są? *
!
odpowiedz na ten komentarz
olalala #544787 | 83.9.*.* 05-02-2012 14:16
To prawda z tymi Smsami? I są one są?! Może ktoś by łaskawie odpowiedział?!
!
odpowiedz na ten komentarz
olalala #544730 | 83.9.*.* 05-02-2012 13:30
Ale skąd te sms-y?
!
odpowiedz na ten komentarz
uczennica Norwida #544720 | 83.11.*.* 05-02-2012 13:24
Otrzymałam smsa (zresztą nie tylko ja )z informacją , że Norwid 6 i 7 lutego będzię zamknięty. Czy to prawda ?
!
odpowiedz na ten komentarz
nml #544556 | 77.87.*.* 05-02-2012 12:18
czy gimnazjum w nml też będzie zamknięte?
!
odpowiedz na ten komentarz
buchalter #544479 | 83.9.*.* 05-02-2012 11:23
Hej bela! Rozporządzenie MENiS z 31 grudnia 2002 r. par. 18 jasno mówi, że w przypadku zawieszenia zajęć lekcyjnych z powodu niskich temperatur , nie trzeba ich odpracować. Nie martw się na zapas i nie bądż bardziej papieska od papieża . A podstawę zrealizujesz, bo w ciągu roku szkolnego masz dwa tygodnie in plus.
Ocena komentarza: warty uwagi (4) !
odpowiedz na ten komentarz
uczenckn #544466 | 83.25.*.* 05-02-2012 11:19
Oto odpowiedz na na naszego maila: "Witam Oto odpowiedź Pani Starosty, której podlega m. in. Norwidówka. Witam, To krótki komentarz do tego maila: - jeszcze trwają ferie, - prognozy mówią,że w przyszłym tygodniu ma temperatura wzrosnąć. - zobaczymy jaka będzie frekwencja po feriach i jaka będzie temperatura w klasach Pozdrawiam - Ewa Dembek"
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) !
odpowiedz na ten komentarz
bela #544382 | 77.87.*.* 05-02-2012 10:27
Przecież dojeżdżający ze względu na mroźną pogodę mogą poprosić rodziców o wypisanie usprawiedliwienia (z takim uzasadnieniem) i pozostać w domach, a wychowawcy z pewnością je uwzględnią. Co do odrabiania zajęć w podstawówkach i gimnazjum może okazać się to konieczne jeśli okaże się, że liczba godzin zrealizowanych nie osiągnęła minimalnej z rozporządzenia i nie udało się zrealizować podstawy programowej. Dni dyrektorskie prawdopodobnie zaplanowano na egzaminy i długie weekendy.
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-3) !
odpowiedz na ten komentarz
uczenckn #544326 | 83.25.*.* 05-02-2012 09:52
Ja proponuje jutro jeżeli zajęcia nie zostaną odwołane ubrać się ciepło i kto może pójść do szkoły niech idzie ,nie rozbiera się z kurtki i powie swoim kolegom żeby zrobili to samo i przed lekcją po otwierać okna w klasie żeby było strasznie zimno...wtedy można też wykorzystać termometry w które trzeba się zaopatrzyć by udowodnić NASZĄ RACJĘ ...
Ocena komentarza: warty uwagi (5) !
odpowiedz na ten komentarz
prawnik #544259 | 83.11.*.* 05-02-2012 08:33
Ludzie, piszecie takie bzdury, ze się w głowie nie mieści. Prawo mówi o tym następująco:jeśli temperatura w salach spada poniżej 18 stopni lub na dworze przez dwa kolejne dni jest co najmniej -15 stopni Celsjusza, dyrekcja ma prawo skrócić lub odwołać zajęcia i zwolnić uczniów do domu. Szkoły nie mają obowiązku powiadamiania nadzoru pedagogicznego o odwołaniu lekcji, ale na prośbę kuratora takie dane są przekazywane.
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
Gosc #544178 | 178.56.*.* 05-02-2012 00:01
Rozumiem Was wszystkich ze pojscie do szkoly jest uciazliwe w taka pogode, ale w poniedzialek 90% autobusow nie ruszy z dworca, bo przez weekend zamarzna, szkolne autobusy po feriach nie odpala, wiec do szkol I tak nie dotrzecie. A Ci, ktorzy krzycza na temat zdrowia I zapalenia pluc zapraszam na rynek, gdzie popoludniami I wieczorami kreca sie chopcy bez celu, pluja na chodniki I dziewczeta bez czapek przy temperaturze -23st.....
Ocena komentarza: warty uwagi (3) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
iiiiiii #544150 | 46.134.*.* 04-02-2012 22:57
Ci co muszą iść po prostu idą..;DD
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) !
odpowiedz na ten komentarz
;D #544148 | 46.134.*.* 04-02-2012 22:56
Hmm..no szkoda że każdy mówi tylko o Norwidzie..a co z rolnikiem? Wiadomo no niestety szkoła również będzie otwarta tam też trzeba dojeżdżać..ojj daleko daleko.. No cóż już trudno trzeba się z tym pogodzić..teraz już na pewno wam niczego nie odwołają,możecie się bulwersować ile chcecie ale to nic nie da. Ci co muszą idą do szkoły. .
Ocena komentarza: warty uwagi (3) !
odpowiedz na ten komentarz
Uczennica ''Norwidówki'' #544141 | 77.87.*.* 04-02-2012 22:45
Większość szkół pozamykają, ale na nowomiejskie gimnazjum i Norwida nikt nie zwraca uwagi. U nas też są mrozy!!! Do szkoły średniej dojeżdża mnóstwo uczniów, którzy muszą marznąć na przystankach. Nie wspominam już o innych pokrzywdzonych szkołach... Krzyk, płacz i zgrzytanie zębów.
Ocena komentarza: warty uwagi (5) !
odpowiedz na ten komentarz
etysrgr #544139 | 83.9.*.* 04-02-2012 22:41
a norwid też jest starym budynkiem i też powinni go zamknąć !!!!
Ocena komentarza: warty uwagi (3) !
odpowiedz na ten komentarz
Takie jest moje zdanie. #544121 | 77.87.*.* 04-02-2012 22:21
Moim zdaniem, to co teraz się robi, na pewno nie wpłynie na korzyść teraz sprawujących władzę.
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
Wyborowy A.G #544119 | 77.87.*.* 04-02-2012 22:19
Czemu inne szkoły są pozamykane, oprócz Norwida i Gimnazjum, może uczniowie tych szkół czują się pokrzywdzeni. Moim zdaniem, jak w Powiecie odwołuje się zajecie w jednej ze szkół, to powinno sie odwołać w każdzej innej, a jeżeli osobą które są za to odpowiedzialne, nie chcą tego uczynic, to nie wgl. nie startują w wyborach, tylko ustąpią miejsca innym..
Ocena komentarza: warty uwagi (4) !
odpowiedz na ten komentarz
. #544084 | 178.36.*.* 04-02-2012 21:23
to co gimnazjum jednak idzie do szkoły ??????
!
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
gg #544035 | 83.9.*.* 04-02-2012 20:21
Czego placzecie z tym mrozem.Ubrac sie cieplo i tyle.Szkoly macie narazie za darmo takze sie cieszcie bo pozniej to z powodu takiego stekania mozecie do szkoly nie wrocic.Byly ferie bylo sie grzac.Kiedys byly mrozy i duze opady sniegu ale nikt nawet nie pomyslal zeby nie isc do szKoly bo mroz.Szkola jest dla Was.Pojdziecie do roboty to zobaczycie co to zima co to upal.
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-9) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
eleonoaa #544029 | 83.9.*.* 04-02-2012 20:16
Ja powiem tylko tyle: Kula daje fulla.
Ocena komentarza: warty uwagi (4) !
odpowiedz na ten komentarz
ooo #544002 | 77.87.*.* 04-02-2012 19:49
Proszę Państwa wszędzie gdzie są zamknięte szkoły są nowe budynki np. w Bratianie jest nowe ogrzewanie i wgl... a w takim gimnazjum to szkoda gadać ile ona ma lat ta szkoła w porównaniu do Bratiana...
Ocena komentarza: warty uwagi (3) !
odpowiedz na ten komentarz
gość #543953 | 79.162.*.* 04-02-2012 19:08
Najwyraźniej w gminach Grodziczno i Biskupiec panuje specyficzny mikroklimat...Jak już zamykacie ze względu na mrozy, to dogadajcie się państwo na stołkach i zamykajcie wszystkie, a nie tylko wybrane! Mrozy w całym powiecie są jednakowo dotkliwe!!!
Ocena komentarza: warty uwagi (4) !
odpowiedz na ten komentarz
GOŚĆ #543946 | 79.162.*.* 04-02-2012 19:02
OJ NORWID, NORWID!!! A CO MAJĄ POWIEDZIEĆ UCZNIOWIE SZKOŁY W CZACHÓWKACH DOJEŻDŻAJĄCY "TRANSPORTEM WŁASNYM ", W WIĘKSZOŚCI ROWERAMI PRZEZ POLA?! NIE WSPOMNĘ JUŻ O SALACH LEKCYJNYCH Z NIESZCZELNYMI OKNAMI, KTÓRE PRZY TAKICH TEMPERATURACH STAJĄ SIĘ NIEMOŻLIWE DO OGRZANIA...
Ocena komentarza: warty uwagi (4) !
odpowiedz na ten komentarz
Ktosik z NML #543933 | 77.87.*.* 04-02-2012 18:50
Czy ktoś wgl próbował zainteresować tematem dyrekcję Norwida?
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
Zbulwersowana #543920 | 46.134.*.* 04-02-2012 18:34
Niech tylko przyjdą wybory! Wypomnimy im to! Niech nie liczą na nasze głosy!
Ocena komentarza: warty uwagi (4) !
odpowiedz na ten komentarz
Bystry #543879 | 83.9.*.* 04-02-2012 17:58
Moze redakcja zorganizuje sonde SMS ? Zamykać czy nie zamykać szkoły. Jest okazja wyrwać pare złotych :-)
Ocena komentarza: warty uwagi (5) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
INGA #543854 | 83.9.*.* 04-02-2012 17:35
Uważnie przeczytałam komentarze dotyczące odwołania zajęć w szkole. Władze gminy Nowe Miasto i Kurzętnik odwołały zajęcia na wniosek dyrektorów - to mądre decyzje, gdyż uwzględnia się dobro dziecka. A trzeba zauważyć, że szkoły w gminie rzeczywiście mają lepszą bazę lokalową od starych szkół nowomiejskich. Warunki atmosferyczne w ostatnich dniach są wyjątkowe, są siarczyste mrozy i dziwię się mocno dyrektorom, że nie zawieszają zajęć w szkole! Jestem przekonana, że temperatura w pomieszczeniach nie będzie miała 18 stopni Celsjusza. Do Norwida młodzież dojeżdża z całego powiatu i maja rację niżej internauci, że marzną w drodze do szkoły i niewiele ogrzeją się w szkole i ponowna długa droga w zimnie do domu. Pozdrawiam Was gorąco uczniowie i cieszę się, że potraficie dbać o swoje zdrowie i swoje prawa. Samorząd Uczniowski ma teraz okazję wyrazić swoje niezadowolenie i Rada Rodziców - wasz głos musi być wysłuchany...
Ocena komentarza: warty uwagi (7) !
odpowiedz na ten komentarz
nnm #543814 | 83.9.*.* 04-02-2012 16:51
I tak dużo osób nie przyjdzie jak będzie taka pogoda więc jaki tu sens ;p
Ocena komentarza: warty uwagi (4) !
odpowiedz na ten komentarz
xyz #543735 | 83.9.*.* 04-02-2012 15:39
Dojeżdżający mają chyba najgorzej. Autobusy się spóźniają, trzeba stać na przystanku i marznąć. Jeszcze do tego wchodzisz do szkoły i wielkiej różnicy nie czuć. Są klasy bardzo ciepłe ale niektóre mają okropnie nieszczelne okna! Czas coś z tym zrobić.
Ocena komentarza: warty uwagi (5) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
nauczyciel #543715 | 178.36.*.* 04-02-2012 15:21
Do szkoły Wam sie nie chce chodzić nieróbki, leniuszki. Ana dyskotekę i do rozruby to choćby minus trzydzieści było to i owszem nie orzeszkadza. A prawdziwej zimy to wy na oczy nie widzieliście, bo jak by taka przyszła to by Wam komputerki i komórki powysiadały ale by było haha ha. No to w poniedziałek do nauki.
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-8) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (3)
uczenckn #543695 | 178.42.*.* 04-02-2012 14:54
ma ktoś może jakiś kontakt z Dyrektorstwem i władzą żeby ich powiadomić o naszej stronie w tej sytuacji i żeby włączyli sie do rozmowy tutaj ...
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
sss #543690 | 83.9.*.* 04-02-2012 14:50
tego nie trzeba odrabiać jak się nie znacie to sobie poczytajcie
Ocena komentarza: warty uwagi (4) !
odpowiedz na ten komentarz
wkurzona #543681 | 83.9.*.* 04-02-2012 14:32
Nowe szkoły, w których i tak jest ciepło zostały zamknięte ze względu na nas, uczniów, którzy muszą dojeżdżać lub iść godzinami z wybudowań w takie mrozy. Jednak do NML, do Norwida też dojeżdżają uczniowie i także godzinami idą, lecz nikt na to nie zwrócił uwagi! Co to ma być?!
Ocena komentarza: warty uwagi (5) !
odpowiedz na ten komentarz
xxx #543647 | 83.9.*.* 04-02-2012 13:56
http://www.ankietka.pl/ankieta/78372/odw olanie-zajec-szkolnych-w-nowym-miescie-l ubawskim.html
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
gimnazjumNML #543644 | 77.87.*.* 04-02-2012 13:52
Jeśli w powiecie nowomiejskim zamykają szkoły to od razu wszystkie powinny być zamknięte, czy nas mróz omija? Nie rozumiem? Nie chodzi tu o to, żeby przedłużyć czas wolny tylko nie narobić sobie kłopotu zdrowotnego. Pozdrawiam.
Ocena komentarza: warty uwagi (3) !
odpowiedz na ten komentarz
uczenckn #543612 | 178.42.*.* 04-02-2012 13:24
Wyniki głosowania...jest dobrze ;p może ktoś się od nas odezwie w tej sprawie... TAK 94.87% 74/ NIE 5.13% 4 /
Ocena komentarza: warty uwagi (3) !
odpowiedz na ten komentarz
ankieta #543597 | 31.63.*.* 04-02-2012 13:11
Głosujcie w ankiecie. Link poniżej!!
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
uczen #543595 | 178.42.*.* 04-02-2012 13:09
i nikt tego nie musi odrabiać bo to nie nasza wina jest...
Ocena komentarza: warty uwagi (5) !
odpowiedz na ten komentarz
§ 17 ROZPORZĄDZENIE MENiS z dnia 31 grudnia #543592 | 83.9.*.* 04-02-2012 13:07
. 1. W pomieszczeniach, w których odbywają się zajęcia, zapewnia się temperaturę co najmniej 18°C. 2. Jeżeli nie jest możliwe zapewnienie temperatury, o której mowa w ust. 1, dyrektor zawiesza zajęcia na czas oznaczony, powiadamiając o tym organ prowadzący.
Ocena komentarza: warty uwagi (4) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
nieprawda #543581 | 178.42.*.* 04-02-2012 12:50
basia #543414 | 83.9.*.* dzisiaj, 10:55 wolnego spowodowanego warunkami atmosferycznymi nie trzeba odrabiać, a w takich warunkach niektórzy nawet jeśli by chcieli to i tak do szkół nie dotrą bo nie będą mieli jak
Ocena komentarza: warty uwagi (4) !
odpowiedz na ten komentarz
Miszcz #543576 | 178.42.*.* 04-02-2012 12:48
Zamknijcie się w końcu, co wy małe dzieci? Ja w soboty nie mam ochoty odrabiać tego, bo to TRZEBA odrobić bo tak jest w ustawie. Jesteście śmieszni, rozpisujecie się tu o dyskryminacjach ;d Dyrekcja jest mądrzejsza od was, i wie lepiej jak rządzić szkołą...
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-9) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
Gimnazjalistka #543575 | 77.87.*.* 04-02-2012 12:48
Czytając niektóre wypowiedzi skacze mi ciśnienie. I to dosłownie. Teraz ja o coś państwa poproszę: Nie oceniajcie wszystkich uczniów tą samą miarą. Nie wszystkie dziewczyny latają po dyskotekach w krótkie kiecce i kabaretkach! Dlaczego ci którzy dbają o siebie i szanują swoje zdrowie mają płacić chorobą i zdrowiem za tych którzy się nie szanują? Nie rozumiem tego.
Ocena komentarza: warty uwagi (6) !
odpowiedz na ten komentarz
ija #543571 | 178.42.*.* 04-02-2012 12:46
i jeszcze jedno...tutaj nie tylko wypowiadają sie uczniowie ich stronę popierają rodzice i jak widać ich też nie traktuje sie poważnie...
Ocena komentarza: warty uwagi (5) !
odpowiedz na ten komentarz
norwidnml #543570 | 77.87.*.* 04-02-2012 12:46
Dla mnie to masakra kompletna, w szkole zimno jak nie wiem a w kurtce siedziec nie mozna bo od razu do szatni czlowieka wyganiaja. Tak samo przejscie bez kurtki ze szkoly do internatu :/
Ocena komentarza: warty uwagi (5) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
uczenkn #543565 | 178.42.*.* 04-02-2012 12:44
nikt do tej sie do nas nie odezwał ani nie poinformował z dyrektorstwa czy tez władz w NML.... i poźniej niech nie mówia że z nami sie nie idzie dogadać..
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
Uczennica #543558 | 83.9.*.* 04-02-2012 12:37
§ 9. 1. W salach lekcyjnych powinna być zapewniona temperatura co najmniej 15°C. 2. W przypadku niemożności zapewnienia w salach lekcyjnych temperatury, o której mowa w ust. 1, dyrektor szkoły zawiesza czasowo zajęcia szkolne po powiadomieniu organu prowadzącego szkołę. I jestem ciekawa czy ktoś się tym z Norwiada zainteresuje. Znając życie i tak. Dyskryminacja ze strony rządzących, bo przecież oni są prawie dorośli i muszą. Kolejna sprawa-dojeżdżający i 'dochodzący' z miasta kilka km. Busy zamarzają, a później spóźnienia na pierwszą godzinę, na której może być sprawdzian i co. ) z wagą 6. ahahah.Nic tyko podziękować. Wstyd i hańba. Ciekawe czy ktoś przeczyta te 'nasze wypociny' i coś z tym zrobi.
Ocena komentarza: warty uwagi (4) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
sadsd #543549 | 91.94.*.* 04-02-2012 12:29
ZAMKNĄĆ NORWIDA ,A NIE DYREKTORKA SOBIE MYSLI,ZE MUSI SIE WYROZNIAC? CHORY SAMORZAD
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
rekin2 #543496 | 178.42.*.* 04-02-2012 11:46
a co tam.. adres e-mail zsimc.k.norwida@wp.pl Dyrektor: dyrektor@norwid.eu Sekretariat: sekretariat@norwid.eu Główny księgowy: glownyksiegowy@norwid.eu Kadry: kadry@norwid.eu
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
rekin #543494 | 178.42.*.* 04-02-2012 11:45
Zespół Szkół imienia Cypriana Kamila Norwida tel. 056 47 260 20 ;p
Ocena komentarza: warty uwagi (3) !
odpowiedz na ten komentarz
uczenckn #543475 | 178.42.*.* 04-02-2012 11:32
ZAPRASZAM .... http://www.ankietka.pl/ankieta/783 72/odwolanie-zajec-szkolnych-w-nowym-mie scie-lubawskim.html
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) !
odpowiedz na ten komentarz
uczen2 #543452 | 178.42.*.* 04-02-2012 11:20
działający link do tej ankiety na temat zamknięcia szkól jest niżej w komentarzach
!
odpowiedz na ten komentarz
uzenckn #543450 | 178.42.*.* 04-02-2012 11:18
ZAPRASZAM http://www.ankietka.pl/ankieta /78372/odwolanie-zajec-szkolnych-w-nowym -miescie-lubawskim.html
!
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
gotka #543436 | 77.87.*.* 04-02-2012 11:12
takim to dobrze. ale spojrzcie na to : bratian jest nowa szkola, nowy, ladny budynek, szkola w kurzetniku to samo, a nasze gimnazjum stare i weźcie je ogrzejcie. te dwa budynki.. jak takich szkol na wioskach nie ogrzeja, i uczniowie maja wolne to dlaczego by nie mozemy? i znajac zycie pewnie bedziemy jeszcze wyganiani na boisko..przesada! zaloze sie, ze nie bedzie i tak cieplo, bedziemy siedziec w kurtkach i marznac. bo to nic nie da ze teraz ogrzeja, skoro oknami bedzie wialo. a zawsze jak jest solidnie napalone to nie czuc tego zimna, wiejacego oknami.
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
gość #543425 | 178.56.*.* 04-02-2012 11:05
A gmina Biskupiec?! Dzieciaki wszystkich typów szkół w większości dojeżdżają... Nierzadko tylko do drogi mają spory kawałek!!! Już w styczniu wydałam na leczenie przeziębień u dzieci ponad 150 zł. i nie zamierzam ich teraz narażać! Poza tym, co to za decyzja-mają przyjść, a potem się zobaczy...?!
Ocena komentarza: warty uwagi (4) !
odpowiedz na ten komentarz
qwerty #543422 | 77.87.*.* 04-02-2012 11:01
wszyscy o tym Norwidzie. a to co, w gimnazjum jest lepiej? na przerwie w szkole nie można zostać bo dla nauczycieli na dyżurze za głośno na korytarzu, i nie zdziwię się gdy nawet w takie mrozy nas wywalą. a później wrócić zmrożonym do klasy w której też wcale gorąco nie jest i pracować w normalnych warunkach? kiedy to uczniowie siedzą w grubych zimówkach i nie mają jak pracować.. ;/ no może nie przesadzajmy. co to Bratian i Kurzętnik mają jakieś specjalne uprwnienia żeby mieć wolne? już wole to odrobić, ale na pewno nie chodzić do szkoły w takie mrozy, niech później nauczyciele mi płacą za leki, to proszę bardzo.. tyle ode mnie.
Ocena komentarza: warty uwagi (4) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (2)
Bystry #543418 | 164.127.*.* 04-02-2012 10:58
Co za społeczeństwo, byle tylko nie iśc do szkoły/pracy. Co jeszcze wymyślicie? Za mało słońca w ciagu dnia? Do nauki lenie ! Nic nikomu się nie stanie jak troche zmarznie, tylko czapki na głowy i ciepłe spodnie a nie mini, dekolty i gołe głowy.
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-8) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
basia #543414 | 83.9.*.* 04-02-2012 10:55
wolnego spowodowanego warunkami atmosferycznymi nie trzeba odrabiać, a w takich warunkach niektórzy nawet jeśli by chcieli to i tak do szkół nie dotrą bo nie będą mieli jak
Ocena komentarza: warty uwagi (4) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (2)
jaga #543407 | 83.11.*.* 04-02-2012 10:51
Propunuje pozamykać wszystkie dyskoteki i lokale rozrywkowe, niech siedzą w domu skoro im tak zimno.
!
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
ryba #543389 | 178.42.*.* 04-02-2012 10:24
działa tan drugi..głosujemy na TAK !!! ;p
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
uczenckn #543384 | 178.42.*.* 04-02-2012 10:19
http://www.ankietka.pl/ankieta/78372/odw olanie-zajec-szkolnych-w-nowym-miescie-l ubawskim.html a to??
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
Miszcz #543381 | 178.42.*.* 04-02-2012 10:17
Sza dzieciaki, lepiej pochodzić te 2-3 dni w mrozie niż potem 3 soboty odrabiać to, latać po imprezach w nocy w mrozie to każdy może a do szkoły już nie?
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-3) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (2)
cij #543380 | 178.42.*.* 04-02-2012 10:17
nie działa. mi.
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
uczenckn #543377 | 178.42.*.* 04-02-2012 10:16
Witam. Zapraszam do głosowania na ten temat. Może to coś pomoże. Proszę o podzielenie się tym linkiem na facebook'u ,blogach,przez GG itp. LINK- http://www.ankietka.pl/ankieta/7 8372/odwolanie-zajec-szkolnych-w-nowym-m iescie-lubawskim.html
!
odpowiedz na ten komentarz
uczennica norwida #543350 | 77.87.*.* 04-02-2012 09:48
No, pani dyrektor czekamy na odzew z pani strony!
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
rafi #543286 | 178.42.*.* 04-02-2012 09:02
pogoda na najbliższe dni-praktycznie cały przyszły tydzień temperatura będzie spadać nawet poniżej -18st co oznacza że np. na dolny Kurzętniku bd. -23st a nawet mniej.do szkoły w takich warunkach....
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
syx #543258 | 178.42.*.* 04-02-2012 08:40
nie przesadzaj człowieku..
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
rrs #543224 | 178.42.*.* 04-02-2012 08:13
domagacie sie wolnego t musicie wiedziec ze to co teraz bedzie wolne trzeba bedzie odrobic i beda przez to skrocone wakacje
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-3) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (2)
zwolennik #543155 | 46.134.*.* 04-02-2012 01:39
prawidłowo, pozamykać ;D
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
zdrowie najważniejsze #543081 | 77.255.*.* 03-02-2012 23:24
popieram większość poprzedników!
Ocena komentarza: warty uwagi (3) !
odpowiedz na ten komentarz
wojtek #543034 | 188.146.*.* 03-02-2012 22:49
Władzom jest obojętny los uczniów czy bedą chorzy czy zdrowi. Nowe miasto ma zawsze swoje głupie pomysły. Nie liczą sie z tym że niektórzy dojezdzają nawet 2o kilometrow i czekają kilkanascie minut na przystanku. Zawsze możemy zostać w domu co te kilka godzin nieobecnych w ten sposób postawimy się władzom!!! Pozdro....
Ocena komentarza: warty uwagi (4) !
odpowiedz na ten komentarz
asjbfw3rfwefdwsdf #543007 | 83.9.*.* 03-02-2012 22:26
dużo osób też dojeżdża do liceum i też muszą stać rano na przystankach , tego już nikt nie widzi.
Ocena komentarza: warty uwagi (4) !
odpowiedz na ten komentarz
radek93 #542978 | 83.8.*.* 03-02-2012 22:03
no widzę...że są jeszcze w śród nas bojownicy...chwali się...;p
Ocena komentarza: warty uwagi (5) !
odpowiedz na ten komentarz
JAFE #542974 | 83.8.*.* 03-02-2012 22:02
Witam. Piszę w imieniu za równo rodziców jak i uczniów Zespołu Szkół im.C.K Norwida,Gimnazjum oraz innych otwartych placówek szkolniczych w Nowym Mieście Lubawskim. Mrozy jakie nastały w ostatnich dniach i które według prognoz będą się utrzymywać jeszcze w przyszłym tygodniu są bardzo uciążliwe czego nie zauważyły władze w NML jak i dyrektorstwo szkół. Decyzja o zamknięciu szkół w Gminie Nowe Miasto była słuszna lecz dlaczego nie dotyczy szkół wyżej wymienionych. Tak-do gimnazjum w NML większość młodzieży przychodzi pieszo=właśnie PIESZO. Czy w ogóle ktoś o tym pomyślał. Niektórzy idą do szkoły 30-45min może i więcej. W temperaturze takiej jaką mamy to droga nie jest łatwa,można się przeziębić lub gorzej zachorować. Nie wszyscy rodzice maja samochody a Ci co ja maja nie zawsze maja czas z powodów np.pracy , zawieść swoje dziecko do szkoły. Kolejne. Norwid. Do tej szkoły bardzo duża część uczniów dojeżdża autobusami. Można także poczytać o przykładach takich podroży w komentarzach na http://nowemiasto.wm.pl/89433,Szkoly-w-g minach-Nowe-Miasto-i-Kurzetnik-beda-zamk niete.html#l . Czekanie na przystanku rano w takich warunkach to ok 20min z niepewnością czy ten autobus w ogóle przyjedzie. Po za tym dojście na przystanek. Wieś to nie jest miasto proszę Państwa(zwrot do władz i dyrektorstwa) tam nie ma skupiska budynków w jednym miejscu blisko siebie a czasami przystanek jest jeden na wieś, Ci co mieszkają na tzw.wybudowaniach idą do niego czasami ponad 1h. W budynku szkoły po mimo zapewnionego przez szkołę ogrzewania nie jest wystarczająco ciepło w niektórych klasach i P.Dyrektor o tym dobrze wie. Następnie-powrót do domu. Czekanie na dworu PKS w temperaturze tak ujemnej nie jest normalne. Łatwo jest się zachorować nie mówiąc o zmarznięciu do szpiku kości. Może władze i dyrektorstwo spróbowało by takiego hardcorowego wyczynu tam nie jest ciepło jak w biurze za biurkiem, i w samochodzie za kierownicą. Proszę więc o ponowne przemyślenie tej sprawy oraz o kontakt z Panią Dyrektor lub z władzami w mieście czy to na ten adres mailowy czy na stronie szkoły lub nawet w komentarzach na wcześniej podanym przez mnie linku pozdrawiam cieplutki Jafe ------ Wiadomość oryginalna ------ TA WIADOMOŚĆ TRAFIŁA DO REDAKCJI GAZETY NOWOMIEJSKIEJ .CZEKAMY NA ODZEW.
Ocena komentarza: warty uwagi (11) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
Niespełniona #542959 | 77.87.*.* 03-02-2012 21:50
Tu nie chodzi o to,że nam się nie chce iść do szkoły czy coś w tym stylu.Przepraszam, ale ja wolę nie isć 2 czy 3 dni do szkoły, niż iść i potem tydzień leżeć z zapaleniem płuc....nie dziękuję.o swoje zdrowie też muszę dbać, bo zdrowia nikt mi nigdy w życiu nie zwróci. I tyle tym temacie.
Ocena komentarza: warty uwagi (8) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (2)
prokurator #542890 | 83.8.*.* 03-02-2012 21:15
podajmy szkołe do sądu
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
lech #542868 | 178.36.*.* 03-02-2012 21:05
precz z komuną!
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) !
odpowiedz na ten komentarz
xoxoxo #542838 | 77.87.*.* 03-02-2012 20:47
Czytając większość chaotyczny wypowiedzi, dochodzę do wniosku, że brak wolnego na dobre Wam wyjdzie :)
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-4) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
MPWR #542797 | 77.87.*.* 03-02-2012 20:23
nowe miasto zawsze jest w tyle nie wiecie o tym potem nauczyciele sie dziwia ze dzieci opuszczają szkole ,lekcje jak sa chore to co maja zrobic siedziec na sile w szkole mrozy sa a oni nie chca szkoly zamknąć bez przesady
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
UCZEŃ #542787 | 77.87.*.* 03-02-2012 20:15
Czemu gimnazjum w N.M.L. będzie otwarte? Przecież są wielkie mrozy, przecież szkoła ma wolne dni do wykorzystania. :)
Ocena komentarza: warty uwagi (3) !
odpowiedz na ten komentarz
hynek #542783 | 46.134.*.* 03-02-2012 20:14
Do Uczeń Norwida Ciesz się, że chociaż takie busy jadą, bo gdyby nie one to by ci rower do Czachówek został. A słyszałem, że właściciel chce linie zlikwidować, bo się nie opłaca, to dopiero zaczniesz za busami tęsknić.
Ocena komentarza: warty uwagi (3) !
odpowiedz na ten komentarz
bk #542770 | 83.20.*.* 03-02-2012 20:09
co to za głupoty żeby zamknac norwida gorsze mrozy były i dobrze przecież to zima a może panienki ze szkól by tak ubierały czapeczki i zakryły pupy i zaczely się uczyć a nie po ibizie latać tam im zimno nie jest dziwne prawda
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-3) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
Uczeń Norwida. #542760 | 83.9.*.* 03-02-2012 20:04
Ja chciałbym tylko powiedzieć, że uczniowie zepołu szkół, którzy mieszkają w pobliżu szkoły, to nie mają tak źle. Ale Ci, którzy mieszkają ponad 25 km od niej i muszą tam dojechać na ósmą rano, stroją na przystanku w Biskupcu od wpół do siódmej, potem telepią się busami przez wszystkie okoliczne wiochy, żeby po 45 minutach w nieogrzewanym busie, nie czując kończyn dojechać do szkoły. Prze-gię-cie. I to po całej linii.
Ocena komentarza: warty uwagi (7) !
odpowiedz na ten komentarz
lol #542732 | 83.11.*.* 03-02-2012 19:51
zamknąć gimnazjum w nml
!
odpowiedz na ten komentarz
lol #542726 | 83.11.*.* 03-02-2012 19:49
popieram anonim
!
odpowiedz na ten komentarz
anonim #542719 | 79.184.*.* 03-02-2012 19:45
TAK BYĆ NIE MOŻE,ŻEBY DZIECI NAM SIĘ POCHOROWAŁY,BO PANU BURMISTRZOWI I DYREKTORCE SIĘ NIE CHCE ODWOŁAĆ LEKCJI.CHCIAŁBYM DODAĆ,ŻE SZKOŁA MA DO WYKORZYSTANIA 6 DNI WOLNYCH,Których jeszcze nie wykorzystała.
Ocena komentarza: warty uwagi (11) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (2)
lol #542700 | 83.11.*.* 03-02-2012 19:37
to jest nie sprawiedliwe wszystkie szkoły w gminie mają wolne a miasto musi iść do szkoły
Ocena komentarza: warty uwagi (3) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
oxoxox #542681 | 77.87.*.* 03-02-2012 19:26
A może Wasz bulwers to protest, ponieważ na przerwach nie będziecie w stanie na papieroska wyjść, czy nawet okna w łazience otworzyć. Przykre.
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-8) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (2)
dojezdny #542679 | 83.9.*.* 03-02-2012 19:25
nauczycielom to dobrze foteliki kufer grzeją a uczniowie na kawałku metali i desce !!!
Ocena komentarza: warty uwagi (5) !
odpowiedz na ten komentarz
oxoxox #542678 | 77.87.*.* 03-02-2012 19:24
"Poza tam wielu uczniów można w te mrozy spotkać chodzących po mieście (również tych dojeżdżających) i wtedy jakoś zimno im nie było." - no właśnie. I poza tym, dni wolne trzeba będzie odrobić, nawet w weekend, także pomyślcie trochę :)
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-5) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (2)
nie no szok #542671 | 83.9.*.* 03-02-2012 19:20
a co z IŁAWĄ tam może cieplej ?? może też oznajmią klęskę !!!!!
!
odpowiedz na ten komentarz
oburzona #542669 | 77.112.*.* 03-02-2012 19:17
przeciez to smieszne wiekszosc uczniow i tak nie pojdzie do szkoly bo zdrowie jest wazniejsze i wszystkie zajecia beda stracone czy ci ludzie nie myslą?
Ocena komentarza: warty uwagi (5) !
odpowiedz na ten komentarz
Uczen #542666 | 77.87.*.* 03-02-2012 19:15
W Gimnazjum w NML jest tak samo jak w Norwidzie.
Ocena komentarza: warty uwagi (4) !
odpowiedz na ten komentarz
... #542659 | 77.87.*.* 03-02-2012 19:08
Pozdrawiam nowomiejskiego burmistrza. Mam nadzieję, że miło spędzi Pan ten tydzień w swoim ciepłym biurze na wygodnym skórzanym fotelu...
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
bela #542655 | 77.87.*.* 03-02-2012 19:07
Wieszacie psy na dyrektorach. W Kurzętniku i Mszanowie to wójtowie podjęli decyzję o zawieszeniu zajęć a nie dyrektorzy. Zwróćcie się o to do starosty. Gdyby dyrektor podjął taką decyzję to przeczytałbym tu wiele komentarzy, że nauczyciele przedłużyli sobie ferie bo robić im się nie chce. Poza tam wielu uczniów można w te mrozy spotkać chodzących po mieście (również tych dojeżdżających) i wtedy jakoś zimno im nie było.
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) !
odpowiedz na ten komentarz
uczeń #542645 | 178.36.*.* 03-02-2012 18:59
w norwidzie to nawet jak jest dodatnia temperatura na zewnątrz to w niektórych klasach jest dużo mniej niż te przepisowe 18
Ocena komentarza: warty uwagi (5) !
odpowiedz na ten komentarz
matka #542618 | 83.25.*.* 03-02-2012 18:40
w poniedziałek.
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
oburzona ! #542617 | 83.25.*.* 03-02-2012 18:39
Tak czytam komentarze poprzedników. I w stu procentach się z nimi zgadzam . W Norwidzie temperatura ma na pewno poniżej 18 stopni . Ale co to kogoś obchodzi przecież w końcu pani dyrektor siedzi sobie w ciepłym milutkim pomieszczeniu .
Ocena komentarza: warty uwagi (4) !
odpowiedz na ten komentarz
zbychu #542612 | 46.134.*.* 03-02-2012 18:36
chyba nie jutro tylko w poniedziałek
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
. #542611 | 83.25.*.* 03-02-2012 18:36
Nie narażajcie nasze dzieci na choroby !!!!
Ocena komentarza: warty uwagi (3) !
odpowiedz na ten komentarz
matka #542608 | 83.25.*.* 03-02-2012 18:36
Nic się nie zastanowicie . Pozamykacie szkoły w gimnazjach i podstawówkach , a szkoły średnie to co ?! To , że starsi to znaczy , że mają marznąć ? Nie wiem czy moja córka pójdzie jutro do szkoły . Po pierwsze dojazd , a po drugie z tego co wiem w norwidzie zbyt ciepło to nie jest..
Ocena komentarza: warty uwagi (4) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (2)
koks #542605 | 46.134.*.* 03-02-2012 18:33
a będzie trzeba te dni odrobić ?
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) !
odpowiedz na ten komentarz
uczennica Norwida #542604 | 83.25.*.* 03-02-2012 18:33
Właśnie ! Jak my mamy dojechać do szkoły ? Zgadzam się z komentarzem poniżej . Ogrzewanie ? Okropne . Jak można siedzieć na lekcjach w tak zimnych klasach. A potem to , że frekwencja niska.
Ocena komentarza: warty uwagi (5) !
odpowiedz na ten komentarz
uczen123 #542599 | 46.134.*.* 03-02-2012 18:30
To jest niepowazne !!! Dlaczego niby wszystkie szkoly zamkniete, a do Norwida trzeba isc??? W klasach bylo okropnie zimno przed wielkimi mrozami, a co dopiero teraz!? To jest chore! Nie jestem z Miasta! Wiekszosc uczniow dojezdza, pomarzne na przystanku 2h BRAWO BRAWISSIMO!!! ZAMKNAC NORWIDA!!!
Ocena komentarza: warty uwagi (4) !
odpowiedz na ten komentarz
Niespełniona #542552 | 77.87.*.* 03-02-2012 18:00
Co prawda jestem z miasta i wiem, że mam lepiej niż dojezdni, ale mi się też nie uśmiecha iść do szkoły w takie zimno...No bez przesady...A co do Norwida to tam jest okropnie jeżeli chodzi o ogrzewanie.Okna są nieszczelne,a jeszcze po każdej lekcji trzeba je otwierać i jak twierdzą nauczyciele" Trzeba trochę klasę wywietrzyc.A my musimy cala przerwe siedziec w zimnej klasie. A tak po za tym co to są 2 grzejniki na całe pomieszczenie klasy, gdzie większość klas jest bardzoo dużych. A w szkole nawet nie ma żadnego automatu z ciepłymi napojami tak jak kiedyś był. Nie podoba mi się to wszystko. Coś mi tu śmierdzi....
Ocena komentarza: warty uwagi (6) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
uczen #542543 | 83.9.*.* 03-02-2012 17:53
Zawsze maja do nas pretensje, ze jestesmy niby do nich wrogo nastawieni, a teraz pokazuja swoje prawdziwe oblicze!!!
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
Oskarek. #542539 | 164.127.*.* 03-02-2012 17:48
Mówicie o Norwidzie, ale Rolnik nie ma wgl lepiej ; / Tam też jest zimno, a co dopiero teraz po tak długiej przerwie : [ Zamarznąć można będzie : ( To nie spr. Muszę czekać po sql ponad 1 h na autobus : /
Ocena komentarza: warty uwagi (6) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
NORWID #542537 | 77.254.*.* 03-02-2012 17:47
no sory ale dlaczego szkoły sa zamkinieta wszedzie. A norwid? Moze byście tak pomysleli o nas ze my musimy jakos dojechac do szkoły. a Ci co mieszkaja w mieście to sie nie maja o co martwic bo oni dojda ten kawałek a jak ktos dalej to jak ma dodtrzec do tej szkoly ? bus moga nie dojechac bo zamarzna. czy wy wg myslicie o nas ?
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
uczeń norwida #542535 | 88.199.*.* 03-02-2012 17:45
JESTEM UCZNIEM SZKOŁY im. C. K. NORWIDA I JESTEM ZA ZAMKNIĘCIEM TEJ SZKOŁY !!!
Ocena komentarza: warty uwagi (5) !
odpowiedz na ten komentarz
parodia #542528 | 31.63.*.* 03-02-2012 17:41
pozdro dla tego kto tak zarządził .
Ocena komentarza: warty uwagi (4) !
odpowiedz na ten komentarz
Uczeń #542526 | 83.11.*.* 03-02-2012 17:41
Jestem ciekawy na jakiej podstawie jest taka dyskryminacja??? Przecież w nml jest tak samo zimno jak w okolicy a tam pozamykane szkoły. Założe się żę w norwidzie w klasach będzie temperatura poniżej 18 stopni, a wtedy szkoła powinna byc zamknieta. Ale cóz burmistrz w cieplym siedzi to mu nie przeszkadza. Niech inni marznął. gdy na dworzu jest temp. większa niz teraz to w klasach jest zimno. A co dopiero teraz. DYSKRYMINACJA !!!!!!!!! Pamietajcie władze i dyrektorzy ze do szkół w nml dużo osób dojezdza.
Ocena komentarza: warty uwagi (5) !
odpowiedz na ten komentarz
niezadowolony #542522 | 31.63.*.* 03-02-2012 17:39
i ciekawe jaka będzie temperatura w Norwidze po feriach?? Zawsze było zimno a co dopiero w takie mrozy??
Ocena komentarza: warty uwagi (6) !
odpowiedz na ten komentarz
japierdole #542519 | 88.199.*.* 03-02-2012 17:37
Wy się dobrze czujecie ? W Nowym Mieście oczywiście będzie otwarta... To jest parodia po prostu !!! Będę musiał czekać na autobus na takim mrozie, bo ktoś tak sobie wymyślił !!!!!!!
Ocena komentarza: warty uwagi (5) !
odpowiedz na ten komentarz
xxxx #542516 | 31.63.*.* 03-02-2012 17:35
zamknąć Noriwd !
Ocena komentarza: warty uwagi (4) !
odpowiedz na ten komentarz
uczennica #542511 | 31.63.*.* 03-02-2012 17:33
Przepraszam ale czy ktos pomyślał o tym że ktoś z tych szkół ponadgimnazjalnych dojeżdza. Szkoły powinny być zamknięte wszystkie a nie tylko niektóre. Rano -25 a ja pieszo 5km na autobus. Jeszcze żeby w szkole było ciepła jak tak samo jak na dworzu. A potem że tyle godzin opuszczonych bo np. autobus nie dojechał!!
Ocena komentarza: warty uwagi (6) !
odpowiedz na ten komentarz
uczen #542506 | 83.9.*.* 03-02-2012 17:26
To jest po prostu parodia. Gdzie sa wspanialomyslne wladze? Nie zapominajcie ze do nowomiejskich szkol rowniez chodza ludzie, a nie "cos". Mamy jeszcze gorzej niz ci mlodsi, bo nimi czesto zapopiekuja sie rodzice (podwioza, odbiora) oraz sa w wiekszosci z jednej miejscowosci (nie liczac Bratiana czy Jamielnika). A my? Dojezdzamy po 15-20 km, autobusy w niektorych przypadkach jezdza co 2 godz albo teraz nie beda kursowac i co z nami? Moze przygotujecie dla nas miejsca w swoich cieplutkich biurach? Wtedy sie poswiece i przyjde do szkoly, bo jak na razie nie mam zamiaru czekac po zajeciach w nieludzkich warunkach (zimne klasy) 1.5h na mrozie i czekac na PKS. NAJLEPIEJ NIECH BEDZIE JESZCZE DALEJ TAK JAK DO TERAZ W NORWIDZIE, ZE NAUCZYCIELE BEDA ODSYLAC NAS, UCZNIOW Z KURTKAMI DO SZATNI I GROZIC ZA TO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JESZCZE RAZ PARODIA ***** MAĆ
Ocena komentarza: warty uwagi (3) !
odpowiedz na ten komentarz
wszyscy uczniowie #542484 | 83.8.*.* 03-02-2012 17:07
ODWOŁAĆ ZAJĘCIA I TO NATYCHMIAST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ocena komentarza: warty uwagi (6) !
odpowiedz na ten komentarz
laik #542481 | 83.8.*.* 03-02-2012 17:05
no tak to prawda... ciągle czekamy na szanowną P. Dyrektor lub kogoś innego z góry ale wątpie że przybędą tutaj ....
Ocena komentarza: warty uwagi (3) !
odpowiedz na ten komentarz
kajaa #542477 | 109.243.*.* 03-02-2012 17:00
' Jeśli w pomieszczeniach, gdzie uczą się dzieci i młodzież, temperatura spada poniżej 18 stopni Celsjusza, placówka powinna natychmiast zawiesić prowadzenie zajęć lekcyjnych i powiadomić odpowiedni organ samorządowy ' . A tak jest właśnie w norwidzie.
Ocena komentarza: warty uwagi (5) !
odpowiedz na ten komentarz
jop #542463 | 83.8.*.* 03-02-2012 16:53
no tak w klasie od francuskiego też jest okropnie zimno---- mogą to potwierdzić za równo uczniowie jak i P. Lucyna
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
słoneczny patrol #542454 | 83.8.*.* 03-02-2012 16:43
powiem Wam drodzy koledzy gdyby nie ten mróz to byłoby ciepło..
Ocena komentarza: warty uwagi (4) !
odpowiedz na ten komentarz
Brrr #542447 | 178.56.*.* 03-02-2012 16:36
Ale w Grodzicznie jest gorąco
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
matka #542439 | 164.127.*.* 03-02-2012 16:31
Nasza Pani Dyrektor jest bardzo wyrozumiała .I tak większość dzieci by nie było,nie każdy ma samochód żeby dziecko zawieść .
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
piesek #542431 | 83.8.*.* 03-02-2012 16:27
wyobrażam to sobie...... godzina 6,45-wstaje spoglądam na termometr "ochh niee -25st",i nagle do myśl przeszywająca mnie całego gorzej niż ten mróz "do szkoły'
Ocena komentarza: warty uwagi (4) !
odpowiedz na ten komentarz
Eskimos #542420 | 83.9.*.* 03-02-2012 16:19
A kto cię zmusza , żebyś szedł do budy?! Wleż do wyra, nakryj się pierzyną i czekaj do wiosny! Ewentualnie zbuduj sobie igloo w rytm muzyki reggae i zaproś na imprę foki , humbaki i kaszaloty.
!
odpowiedz na ten komentarz
Norwid #542418 | 172.16.*.* 03-02-2012 16:16
Jestem uczennica norwida i nie zamierzam czekac na autobus godzine na takim mrozie. Do szkoly mam ok 20 km. Ponadto szkola jest zimna a w niektorych kl mroz taki jak na dworze. Ludzie pomyslcie!
Ocena komentarza: warty uwagi (6) !
odpowiedz na ten komentarz
czlowiek #542412 | 77.87.*.* 03-02-2012 16:13
ja nie pójdę do szkoły w poniedzialek jak mam zamarznąć na smierć! (moze przesadziłem xD )
Ocena komentarza: warty uwagi (4) !
odpowiedz na ten komentarz
asd #542404 | 83.20.*.* 03-02-2012 16:07
W takie zimno do szkoly jak tam pojde to nauczyciele maja przejabane ;)
Ocena komentarza: warty uwagi (6) !
odpowiedz na ten komentarz
wkurzona #542399 | 83.9.*.* 03-02-2012 16:04
W liceum w NML jest zimno nawet w niewielkie mrozy, a co będzie teraz?! Dlaczego my też nie możemy mieć wolnego?! Ciekawe jak w taki mróz dotrzemy do szkoły!
Ocena komentarza: warty uwagi (7) !
odpowiedz na ten komentarz
uczenincaa #542398 | 83.8.*.* 03-02-2012 16:02
czy ktoś ma kontakt z Panią Dyrektor w Zespole Szkół im. C.K Norwida w NML. Może chociaż raz by z nami porozmawiała co.. ZAPRASzAMY
Ocena komentarza: warty uwagi (7) !
odpowiedz na ten komentarz
:P #542394 | 83.21.*.* 03-02-2012 15:58
Polska komunikacja szwankuje nawet jak nie ma mrozu a wyobraźcie sobie co będzie jutro xd
Ocena komentarza: warty uwagi (4) !
odpowiedz na ten komentarz
uczeń #542392 | 83.9.*.* 03-02-2012 15:58
Nauczyciele podwiozą swoje tyłki pod szkołę i są zadowoleni a my będziemy marzli na dworze czekając na autobus. Dyrekcjo to nie przymrozki lecz siarczysty mróz.
Ocena komentarza: warty uwagi (6) !
odpowiedz na ten komentarz
109 #542390 | 83.8.*.* 03-02-2012 15:57
klasa 109 to taka spiżarnia można by tam przechowywać jedzenie i na pewno by się nie popsuło
Ocena komentarza: warty uwagi (5) !
odpowiedz na ten komentarz
tooo #542386 | 83.8.*.* 03-02-2012 15:56
http://www.youtube.com/watch?v=a2hGs7qvd Kg
!
odpowiedz na ten komentarz
Barbie #542382 | 83.21.*.* 03-02-2012 15:53
Jak wychodze na dwór czuje się jak eskimos !!!
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
xx #542379 | 88.199.*.* 03-02-2012 15:52
taa klasa 109 jest nadzwyczajnie zimna , ;d
Ocena komentarza: warty uwagi (5) !
odpowiedz na ten komentarz
pingwin #542376 | 83.8.*.* 03-02-2012 15:51
A TAK IDĘ NA PRZYSTANEK http://www.youtube.com/watch? v=a2hGs7qvdKg
!
odpowiedz na ten komentarz
POLAK #542374 | 83.21.*.* 03-02-2012 15:50
heheh ;d Popieram pegi ! możed zaprosimy naszą pania dyrektor na długi spacer jutro coo ??? ; p Napewno bedzie jej ciepło ; p
Ocena komentarza: warty uwagi (3) !
odpowiedz na ten komentarz
mieszkaniec #542370 | 77.87.*.* 03-02-2012 15:48
naszym władzom coś znikają szare komórki.
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
pegi #542369 | 83.8.*.* 03-02-2012 15:47
Syberia na dworze a My w tej oborze...;[
Ocena komentarza: warty uwagi (5) !
odpowiedz na ten komentarz
murzynka ; ddd #542367 | 83.21.*.* 03-02-2012 15:46
No a ja jeszcze bym ośmieliła zaproponowac abyście na przystankach przytulili sie wszyscy do siebie i przykryli sie kocykiem w oczekiwaniu na autobus ; d
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
000 #542359 | 83.21.*.* 03-02-2012 15:41
Ja nie mam zamiaru płacić za recepty 100 zł......
Ocena komentarza: warty uwagi (3) !
odpowiedz na ten komentarz
murzyn #542358 | 83.8.*.* 03-02-2012 15:40
proponuje zaopatrzyć się w termofory,kalesony, termosy z herbatką ciepłą na te minuty spędzone na przystankach,,,,,ale nie zapominajmy też o miastowych .Oni też muszą isc do szkoły niektórzy maja spory kawałek
Ocena komentarza: warty uwagi (5) !
odpowiedz na ten komentarz
uczennica #542357 | 31.63.*.* 03-02-2012 15:40
Jak wyrózniają te szkoły..;/ jak tak można.. jak zamykać to wszystkie bez wyjątku.
Ocena komentarza: warty uwagi (6) !
odpowiedz na ten komentarz
esak #542352 | 77.87.*.* 03-02-2012 15:35
jak juz zamykać szkoły to wszystkie, a nie takie jakie się komuś podoba. Co to za kraj. ;o
Ocena komentarza: warty uwagi (8) !
odpowiedz na ten komentarz
lubieto #542349 | 83.8.*.* 03-02-2012 15:32
dla przykładu. Godzina 7,10 Kurzętnik -21 st . godzina 7,15 Bus do szkoły do NML, dziekuje
Ocena komentarza: warty uwagi (3) !
odpowiedz na ten komentarz
maturzystka 2 #542346 | 83.8.*.* 03-02-2012 15:31
i taka prawda........recepty zaniesiemy na biurko P. Dyrektor ...
Ocena komentarza: warty uwagi (4) !
odpowiedz na ten komentarz
478 #542345 | 83.21.*.* 03-02-2012 15:31
No sory ...To chyba nie jest dobry pomysł żeby w takie mrozy do szkoły chodzić ... Później będziecie mieli do nas pretensje jak 3/4 bedzie nieobecne. A wtedy się nie dziwcie bo raczej niewielu jest takich glupich zeby w taka pogodę wgl z domu wyjść !
Ocena komentarza: warty uwagi (6) !
odpowiedz na ten komentarz
Maturzystka #542340 | 83.9.*.* 03-02-2012 15:28
Jak zwykle uczniów Norwida traktuje się jak niezniszczalne robociki, które spełniają posłusznie polecenia dyrektorstwa. Jestem BARDZO ciekawa ile osób pojawi się w szkole i kto będzie potem narzekał jak uczniowie nie będą chodzić do szkoły tydzień albo i dłużej z powodu chorób. Żenujące. Dobrze, że już niedługo kończę edukację w tej szkole, bo to jak się tam nas czasami traktuje jest karygodne.
Ocena komentarza: warty uwagi (5) !
odpowiedz na ten komentarz
1234 #542339 | 83.8.*.* 03-02-2012 15:28
ja wgl nie wychodze z domu...isc na autobus i czekac 20 min...sory odpadam..
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
marek #542336 | 83.8.*.* 03-02-2012 15:26
jak szkoła bedzie otwarta to ja biorę koksownik do szkoły i na głównym holu sobie go rozpalę
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
aha. #542330 | 83.21.*.* 03-02-2012 15:23
popieram wszystkich moich poprzedników !
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! #542329 | 83.21.*.* 03-02-2012 15:22
ŻAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja mam propozycje zeby władze sie zamienili z uczniami na jeden dzien poczekali sobie na autobus i poszli do szkoly i zmarzli tak jak my codziennie .... a my sobie za biurkiem u nich w biurach posiedzimy...
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
XxX #542326 | 83.20.*.* 03-02-2012 15:20
Popieram kolezanke. Jakas Hanba!!!
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
vigor #542325 | 83.8.*.* 03-02-2012 15:19
Pani dyrektor ma dużo tłuszczu i jej jest ciepło... a my sobie marznijmy
Ocena komentarza: warty uwagi (3) !
odpowiedz na ten komentarz
. #542324 | 83.21.*.* 03-02-2012 15:18
hahahah ; d Jak to czytam to mi się tylko śmiać chce .... chyba ci co to wymyslili nigdy na autobus nie czekali ... -25 ... no przecież temperatura akurat żżeby sobie 25 minut na autobus poczekać ;p
Ocena komentarza: warty uwagi (3) !
odpowiedz na ten komentarz
xxx #542320 | 77.87.*.* 03-02-2012 15:17
jaki zal jak zawsze NML jest najgorsze co to kurdee w takie mrozy mamy chodzic do szkoły i w Gimnazuj napewno bedzie zimnno w szkole bo tak jest zawszew zimee we te ferie byłam w szkole i byłoo okropnie zimnoo . ; / Zall ciekawee jaki rodzic pusci dziecko w takie zimnoo do szkołyy jestescie śmieszni . hahaha.
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
. #542319 | 178.36.*.* 03-02-2012 15:16
Popieram Uczeń . To nie jest sprawiedliwe !!
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
Żal #542312 | 83.21.*.* 03-02-2012 15:13
O żal może zaprosimy wojta z Kurzętnika i burmistrza z NML na przystanek .... Niech sobie postoją tak jak my !
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (2)
nauczyciel #542310 | 83.8.*.* 03-02-2012 15:12
też jestem za tym by odwołano zajęcia. my tez dojeżdżamy do szkoły . ja np. 10km. nie jest to fajne
Ocena komentarza: warty uwagi (3) !
odpowiedz na ten komentarz
mieszkaniec nml #542311 | 77.87.*.* 03-02-2012 15:12
to nasze nowomiejskie gimnazjum też ma wolne czy nie?
!
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (2)
lol #542309 | 83.21.*.* 03-02-2012 15:12
Może niech gmina tym wszystkim którzy sa dojezsni Taxi pozamawia bo każdy jest mądry jak siedzi sobie z dupą za biurkiem a my dość że marzniemy na przystankach to jeszcze w szkole bo nikt mi nie powiez ze w naszych szkołach jest ciepło !
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
Anonymus #542305 | 46.134.*.* 03-02-2012 15:08
Szczególnie polecam, żeby posiedzieć sobie w sali nr 9 lub 109 w Norwidzie!
Ocena komentarza: warty uwagi (7) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (2)
Uczeń #542304 | 83.21.*.* 03-02-2012 15:08
nie rozumiem tych władz jeżeli zamykac szkoły to wszystkie .... A nie jakies wyjątki :/ To nie jest sprawiedliwe ... czujemy się skrzywdzenie .... jedna szkoła 3 dni zamknięta druga 2 a trzecia wcale .... ŻAL!!!
Ocena komentarza: warty uwagi (4) !
odpowiedz na ten komentarz
jkca #542302 | 178.36.*.* 03-02-2012 15:08
bede marzł na przystanku a autobus może i tak nie przyjedzie ... swietna decyzja
Ocena komentarza: warty uwagi (8) !
odpowiedz na ten komentarz
grazka02151990 #542300 | 83.8.*.* 03-02-2012 15:07
wszędzie pozamykane ale NML nie... bo co by ludzie powiedzieli...
Ocena komentarza: warty uwagi (5) !
odpowiedz na ten komentarz
Uczennica #542298 | 46.134.*.* 03-02-2012 15:07
Niech Ci, którzy podjęli decyzję o tym, żeby nie zamykać reszty szkół postoją sobie w poniedziałek rano, tak z pół godziny (bo przypuszczam, że autobusy będą się spóźniać) na 25 stopniowym mrozie! Powodzenia! Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych są bardziej odporni na mróz ? Nie sądzę! Wójtowie wożą swoje tyłki w drogich autach i mają wszystkich gdzieś!
Ocena komentarza: warty uwagi (10) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
wojt #542295 | 83.8.*.* 03-02-2012 15:05
no tak super...ale uczniowie szkół ponad gimnazjalnych są w większości do jezdnymi i muszą czekać na przystankach czasami nawet bardzo długo- pozdrowienia dla władz i dyrektorstwa w CK Norwidzie którym jest cieplutko...
Ocena komentarza: warty uwagi (12) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)