Był w redakcji dyżur telefoniczny pracownika Urzędu Skarbowego. Telefon dzwonił często...
2021-03-18 14:12:49(ost. akt: 2021-03-18 14:19:55)
Przez dwie godziny, w czwartkowe przedpołudnie, dyżur telefoniczny w redakcji „Gazety Nowomiejskiej” miała pani Bożena Dembek, kierownik jednego z referatów Urzędu Skarbowego w Nowym Mieście.
Dyżury telefoniczne pracownika Urzędu Skarbowego w Nowym Mieście Lubawskim, w redakcji naszego tygodnika, stały się tradycją i ta forma kontaktów Czytelników z pracownikiem Krajowej Administracji Skarbowej, kontynuowana jest już od kilku lat.
Po zapowiedzi dyżuru w mediach społecznościowych gazety, podobnie jak w latach ubiegłych, do telefonu zasiadła pani Bożena Dembek, doświadczony i kompetentny pracownik nowomiejskiego Urzędu Skarbowego.
Dyżur odbywał się w godzinach od 10 do 12, ale już przed godzina rozpoczęcia telefon zaczął dzwonić. Rozmów z Czytelnikami, które przeprowadziła gość redakcji było kilkanaście.
O co pytali dzwoniący podczas dyżuru? — Podatnicy zainteresowani byli w szczególności odliczaniem wydatków termomodernizacyjnych, a także jak zwykle ulgą rehabilitacyjną i ulgą prorodzinną — powiedziała na zakończenie Bożena Dembek. ul
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zaloguj się lub wejdź przez