Potrzebujesz receptę? Zamów telefonicznie [ NUMERY KONTAKTOWE, TELEPORADY]

2020-03-14 12:52:33(ost. akt: 2020-03-15 12:49:16)

Autor zdjęcia: freepik

Przychodnie apelują aby maksymalnie ograniczyć wizyty.
Jeśli potrzebujesz receptę na leki stałe, wystarczy, że zamówisz ją telefonicznie. Dostaniesz zwrotnego sms z kodem, który przedstawisz w aptece.

Do samych aptek wpuszczane są osoby w ograniczonych ilościach lub pacjenci obsługiwani są przez okienko.

Przychodnia ESKULAP ul. Grunwaldzka w Nowym Mieście

Drodzy Pacjenci! W zwiazku z zagrozeniem zarazenia koronawirusem ograniczamy kontakt osobisty pacjentow z personelem przychodni. Zamówienia na leki przyjmujemy telefonicznie pod nr tel 508 384 365 lub 56 474 28 40 wew.300. Pacjent otrzymuje kod recepty do zrealizowania. Prosimy nie narażać siebie oraz personelu przychodni i zgłaszać się osobiście na wizyty do lekarza tylko w sytuacjach pilnych.

Przychodnia nr. 1 ul. Mickiewicza w Nowym Mieście

Drodzy Pacjenci, w związku z zagrożeniem zarażenia grypą i koronawirusem, szczególnie niebezpiecznym dla osób starszych i chorych przewlekle, prosimy aby Pacjenci rejestrowali się wyłącznie telefonicznie pod numerami telefonów 56-47-257-42 (nr wewn. 21) oraz 665-027-125.
Przez ten czas rejestracja telefoniczna czynna będzie od godziny 7.00.
Rozwiązanie to ma na celu ograniczenie kontaktu osobistego z ośrodkiem. W sytuacjach stabilnych wszystkich Pacjentów prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny! Prosimy niepotrzebnie nie narażać siebie i swoich bliskich na infekcje i zgłaszać się do lekarza POZ i lekarza specjalisty tylko w pilnych sytuacjach.
Zamówienia na leki również prosimy składać przez telefon.
Praktyka ta zostaje wdrażana przez coraz większą liczbę ośrodków w Polsce.
Apteka obsługuje klientów tylko przez okienko z drugiej strony budynku.
Ponadto, zgodnie z zaleceniami określonymi w par. 8 ust. 10 zarządzenia nr 177/2019/DSOZ Prezesa Narodowego Fundusza Zdrowia z dnia 30 grudnia 2019 roku w NZOZ Przychodnia Nr 1 prowadzone są teleporady pod numerem telefonu 665-027-841.
Teleporada polega na udzieleniu informacji przez lekarza Podstawowej Opieki Zdrowotnej co Pacjent powinien robić i jakie leki zażywać, tak aby nie musiał przychodzić do ośrodka, jeżeli nie jest to konieczne. W przypadku podjęcia przez lekarza decyzji o wizycie, Pacjent zostanie zarejestrowany na konkretną godzinę. Uprzejmie prosimy o korzystanie z teleporad w sytuacjach, gdy Pacjent jest chory. W pozostałych przypadkach prosimy dzwonić na numer rejestracji.

Przychodnia ANMED ul. Targowa w Nowym Mieście

Szanowni Państwo,
z uwagi na postępującą sytuację związaną z koronawirusem oraz działania podejmowane przez polskie władze apelujemy, aby do Naszych przychodni przychodziły wyłącznie osoby, które potrzebują pilnej pomocy ‼
Zachęcamy do konsultacji telefonicznych . Zamówienia na recepty można również przekazać telefonicznie, a kod zostanie przesłany do Państwa smsem.
Podejdźmy do zaistniałej sytuacji rozważnie ‼ Starajmy się zostawać w domu, nie przebywajmy w dużych skupiskach ludzi, pamiętajmy od odstępach minimum 1 metr, myjmy ręce oraz czyśćmy telefony. To jest naprawdę wyjątkowa sytuacja, a my dostosowaniem się do zaleceń możemy pomóc nie tylko sobie, ale każdemu wokół ❗ Pamiętajmy również o osobach starszych, które są narażone dwa razy bardziej
Dbajcie o siebie

PRZYCHODNIA W KURZĘTNIKU

Drodzy Pacjenci Gminnego Samodzielnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kurzętniku,
W związku z zagrożeniem zarażenia grypą i koronawirusem szczególnie niebezpiecznym dla osób starszych i w średnim wieku, prosimy aby pacjenci rejestrowali się wyłącznie telefonicznie, pod numerem telefonu 56 47 489 70 lub 512-755-010.
Zgodnie z zaleceniami określonymi w §8 ust.10 zarządzenie nr 177/2019/DSOZ Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 30 grudnia 2019r. GSZOZ prowadzi TELEPORADY pod numerem 571-535-290.
Teleporada polega na udzielaniu informacji, przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej, co pacjent ma robić i jakie leki zażywać, tak aby uniknął osobistej rejestracji w Ośrodku. W przypadku podjęcia przez lekarza decyzji o wizycie, pacjent zostanie zarejestrowany na konkretną godzinę. Prosimy, aby pacjenci, składali zamówienia na leki telefonicznie.

PRZYCHODNIA W GRODZICZNIE

Pacjenci mogą zasięgnąć porady lekarskiej przez telefon przez cały okres pracy ośrodka zdrowia, ale wyznaczono też specjalne godziny przeznaczone na teleporady.
Dla ośrodka w Grodzicznie to pora między 12:00 a 13:00 (tel. 56 472 91 27) każdego dnia, a dla ośrodka w Mrocznie między 12:30 a 13:00 (tel. 564741118).
Pacjenci, którzy mają podstawy do obaw w związku z zagrożeniem koronawirusem, powinni kontaktować się ze swoim ośrodkiem telefonicznie.




2001-2024 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5